Är du kreativ, social, techig eller all-of-the-above? Då kanske du är vår nästa Cygnian!

Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren för dig som jobbar som utvecklare eller UX:are. För oss handlar det om att erbjuda en miljö som möjliggör för dig att hela tiden utvecklas i rätt riktning. Vare sig om du är ny på arbetsmarknaden eller med många års erfarenhet på nacken.

Hos oss kan du jobba med fullstacksutveckling, backend och frontendutveckling, UX, design, eller embedded-utveckling. Våra kunder är både stora och små och är verksamma i alla olika typer av branscher – och vi arbetar tillsammans fram de kunder och uppdrag som passar för dig.

Skräddarsydd kompetensutveckling

Varje medarbetare är viktig, och framför allt: varje medarbetare är unik. På Cygni fokuserar vi stenhårt på din kompetensutveckling. Här får du och din chef tillsammans ta fram en gedigen plan för din personliga utveckling, som revideras årligen och följs upp, noggrant.

Jag har en nära dialog med min konsultchefer och bollar ofta vad nästa steg är för mig och min status. Jag får alltid bra feedback och får bygga upp min egna kompetensplan utifrån vad jag vill lära mig och vad som trendar i techvärlden just nu.

Vi älskar tech

Såklart vi gör! Vi lägger mycket fokus och kraft på att hålla oss uppdaterade med den senaste tekniken och framtidsspaningarna går varma på Cygni. Vi tror att vi får nya kunskaper bäst genom att dela med oss av kunskap internt och lära oss tillsammans. Det är en nyckel till att kunna leverera grymma lösningar till våra kunder.

Samarbetet och umgänget i fokus

Men viktigast av allt, vi har kul och jobbar tillsammans. Vi hjälper och inspirerar varandra. Hela företaget drivs på ett sätt där laganda, kompetensspridning och en grym arbetskultur är inbyggt i vårt DNA.
Läs gärna mer nedan om vår fantastiska kultur!